Cruz do Castro

Consta dun xacemento arqueolóxico, formado por varios recintos fortificados e distintos elementos etnográficos con construccións de arquitectura popular.

Ecoparque Atalaia

Un centro de ocio e aventura ó aire libre, onde podremos desfrutar dunha ampla gama de actividades lúdicas, recreatrivas e deportivas.

Observatorio Astronómico

Un lugar privilexiado para observar o ceo nocturno. Con observacións guiadas todos os Sábados previa reserva e sempre que o tempo o permita..

Casa da Gaita

E o primeiro museo galego adicado á gaita de fol. Conta con unha ampla colección de instrumentos e numerosos paneis didácticos.

Feira de Cuspedriños

Feira na que podemos atopar produtos alimenticios e artesanía, por parte dos artesáns non so do Concello de Cotobade, senon de todo o territorio.

Piscifactoría

Centro de vital importancia na consecución de reproductores autóctonos de salmón e troita común para á repoboación dos ríos da provincia.