O Concello de Cerdedo-Cotobade en colaboración coas Asociacións de Xubilados de San Pedro de Tenorio e Viascón organiza unha Excursión a Noia e as Minas de San Fins o 20 de Maio.

O pobo Noia, "a pequena Compostela”, está situado o pie da ría que comparte con Muros e na desembocadura do río Tambre. O seu casco antigo é un dos seus principais atractivos, no en vano alberga unha das feiras medievais máis importantes de Galicia. Pasearemos polas suas rúas empedradas e visitaremos a igrexa de Santa María A Nova e visitaremos tamén as Minas de Sanfins. Facendo un descando para comer no Restaurante-Hotel O Trapeiro.

As paradas de recollida son en Carballedo no Concello ás 8.30 horas, en Tenorio no Centro de Saúde ás 9.00 horas e en Viascón no bar Manolo entorno ás 9.30 horas.

CUOTA DE INSCRIPCION: 17 EUROS

LUGAR E DATA DE INSCRIPCIÓN: A inscripción realizarase no Club de Xubilados de Tenorio, de Viascón ou nos Servizos Socias do Concello ata o 15 de maio.